Как да подновим и заплатим услуга

След като сте поръчал вашата услуга и сте я използвал ( щастливо надяваме се :-) ) Вие ще желаете да я подновите.
Подновяването е съвсем прост процес.
Една седмица (7 дни) преди да изтече вашата услуга системата на НоваХост.БГ Ви генерира фактура във вашият профил по която да можете да заплатите. Тази фактура се изпраща също така и на мейл адреса който сте посочил при регистрацията на профила.  Ако желаете да подновите вашата услуга по - рано можете да се свържете с нас и ние да генерираме ръчно вашата фактура.

При преглед на фактурата ще забележите поле в което ще можете да променяте начина на заплащане:



От падащото меню можете да избирате различен начин на заплащане като за всеки различен начин ще се показва различна информация под самото падащо меню.
В долният край имате бутон за сваляне който конвертира вашият файл в PDF формат който можете да принтирате ако желаете.

Начини на заплащане:

След като вече сте направил поръчка Вие желаете да заплатите услугата. Ще разясним подробно как да заплатите вашата услуга по всеки един от посочените начини в сайта:

1) По банков път
Нужно е да посетите най - близкият банков офис и да заплатите издадената от нас фактура. Нашата банка, банкова сметка както и "основание" за самото заплащане е посочена в самата фактура при избор на начин на заплащане "По банков път".
Същото може да бъде извършено и с онлайн банкиране (ако имате такова) което Ви спестява разкарването до банков офис и заплащането на такса (при някои банки онлайн банкирането не изисква такси при трансфер).

Ако правите превод от различна банка от нашата е възможно да има забавяне. Ако желаете вашата услуга да се активира по - рано можете да снимате самото платежно от банката и да ни го прикачите към запитване до нас като доказателство.

2) Чрез офис на EasyPay
Нужно е да посетите най - близкият офис на EasyPay. При избор на начин на заплащане "Офис на EasyPay" в самата фактура системата ще Ви генерира 10 символен код по който да заплатите. Нужно е да предоставите този код на служителя в офиса. Всичката нужна информация се съдържа в кода. Фактурата се отбелязва автоматично като платена след като служителя отбележи кода като изплатен.

3) ePay.BG
При избор на заплащане чрез ePay.BG ще се покаже бутон който ще Ви пренасочи към системата на ePay.BG от където можете да направите самото заплащане.

4) B-Pay (заплащане на банкомат)
При избор на този вид заплащане в самата фактура ще се покажат данните по които да заплатите т.е. Код на търговеца и Персонален код. Нужно е банкомата който използвате да поддържа функцията B-Pay. При избор на тази опция в банкомата ще Ви бъдат поискани данните описани на самата фактура. Фактурата се отбелязва автоматично като платена след като банкомата направи транзакцията от вашата карта.

5) Кредитна карта
При избор на заплащане чрез кредитна карта ще се покаже бутон който ще Ви пренасочи към системата на БОРИКА от където можете да направите самото заплащане. Важно е да знаете, че системата приема карти които са издадени от Български банки тъй като всички останали карти са блокирани поради множество опити за заплащане с фалшиви кредитни карти.

6) PayPal
При избор на заплащане чрез PayPal ще се покаже бутон който ще Ви пренасочи към системата на PayPal от където можете да направите самото заплащане.

7) Пощенски запис
Нужно е да посетите най - близкият пощенски офис. При избор на начин на заплащане "Пощенски запис" в самата фактура системата ще Ви бъде посочен адрес и основание за пощенския запис който Вие да запишете при изпращането за да можем да разберем за какво точно е самия пощенски запис. Тъй като пощенските записи се освояват един път на десет дни най - добре е да ни изпратите като запитване снимка на бележката която ще Ви предоставят от пощенския офис за да не се налага да чакате докато ние освоим записа а да активираме вашата услуга възможно най - скоро.

Ако все пак нещо не Ви е ясно можете да ни изпратите запитване.

беше ли полезен този отговор?

 Принтирай тази статия