topbar
Full translation is in progress. If you have sales or support questions, you can contact us

Get in touch with us

You have a problem or you juts need some information about our services ? You can send us a ticket, call us or write us an email.

Question or need of help?

Send ticket

You need additional information about a product or some technical advice ? Our team will be glad to help you.

Call us

You can contact us on the phone 24/7/365. We will be happy to answer your questions.

Knowledgebase

Here you can find answer to most of the questions in a good and understantable order.

Socian networks

You can follow us in our social channels where we announce our news and promotions.

Send ticket

E-mail

Information and sales:
gb.tsohavon@selas

Technical support:
gb.tsohavon@troppus

Phone

+359 884 13 68 70

Socian networks

  • Facebook
  • Twitter
  • Linked In
  • Google Plus

Frequently asked questions

За да направите поръчка, е нужно да преминете през няколко лесни стъпки. Нашите услуги са изброени в основното меню (лента) на сайта. Първо, избирате подходящия за себе си план. След това, въвеждате своите данни за поръчка на услугата. Завършвате поръчката и заплащате за избраните услуги по удобен за Вас начин. Подробна информация за целия процес можете да намерите тук.

Можете да правите плащания по следните начини:

  • По банков път
  • Каса на EasyPay
  • Кредитна / Дебитна карта
  • Банкомат (ATM)
  • PayPal
  • ePay.BG
  • Пощенски запис.
Подробна информация за начините на заплащане можете да откриете тук.

Малко преди да изтече Вашата услуга, Ви генерираме проформа фактура. Това е платежен документ, по които можете да направите заплащане, с което да подновите услугите си. Времето, в което Ви генерираме фактурата зависи от типа на услугата, както и периода, за който заплащате (месец, три месеца, половин година, една година и т.н.). Подробна информация за целия процес на подновяване можете да намерите тук.

Всяка една услуга се предлага в различни планове, с различни параметри и характеристики. Ако не си сигурен, коя точно услуга или план са подходящи и е нужен персонален план можете да сe свържете с нас. Ние ще се радваме да Ви помогнем с избора.

Да, в зависимост от услугата и периода за който правите заплащане получавате различни отстъпки.

Можете да намерите информация в нашата помощна секция, която постоянно обновяване. Ако не откриете отговор на въпросите си с там, можете да се свържете с нас. Ще се радваме да бъдем полезни.

"Cloud (облак) хостинг или облачният хостинг означава, че съответната Интернет хостинг услуга (Споделен хостинг, Виртуален облачен сървър, и т.н.) е произведена от мрежова компютърна система, компютърен облак, а не от отделен физически сървър (компютър). В компютърните облаци се използва технология наречена виртуализация, при която се създават унифицирани като технологичен стандарт, ако това е необходимо, виртуални компютърни инстанции. Ако такава виртуална инстация работи само върху един компютър, тя се нарича ""виртуална машина"" или ""виртуален сървър"". Ако работи върху мрежова компютърна система (компютърен облак), тя се нарича ""облачен сървър"", представлява ""Облачен хостинг"".

Cloud хостингът позволява да използвате софтуерни приложения, предоставяни под формата на уеб услуги, както и да имате достъп до хардуерните и системни ресурси на центрове за данни (data centers) от всеки компютър или мобилно устройство през Интернет.

Казано по-просто, както потребителите, така и разработчиците могат да правят повече с по-малко ресурси, като получават достъп до по-голяма изчислителна мощност, а в същото време намаляват разходите на своите IT инвестиции. Cloud-базираните услуги намаляват нуждата от закупуване и поддържане на хардуер и софтуер.

Гарантираният Uptime на нашите услуги е 99.6%.

  • Payment ways: