topbar

Свържете се с нас

При проблем или нужда от информация относно услугите ни, ползвайте контактната форма по-долу, телефонния ни номер или ни изпратете email съобщение..

Въпрос или нужда от помощ?

Изпрати запитване

Нужна Ви е допълнителна информация за продукт или имате технически въпрос ? Нашия екип ще Ви отговори бързо и адекватно.

Позвъни

Свържете се с нас по телефона 24/7/365. Ще се радваме да отговорим на Вашите въпроси..

Помощна документация

Тук можете да намерите отговори на повечето честозадавани въпроси в подреден и разбираем формат..

Социални мрежи

Можете да ни последвате в различните социални мрежи, където обявяваме новини и промоции..

Изпрати запитване

E-mail

Информация и продажби:
gb.tsohavon@selas

Техническа поддръжка:
gb.tsohavon@troppus

Телефон

+359 884 13 68 70

Социални мрежи

  • Facebook
  • Twitter
  • Linked In
  • Google Plus

Често задавани въпроси

За да направите поръчка, е нужно да преминете през няколко лесни стъпки. Нашите услуги са изброени в основното меню (лента) на сайта. Първо, избирате подходящия за себе си план. След това, въвеждате своите данни за поръчка на услугата. Завършвате поръчката и заплащате за избраните услуги по удобен за Вас начин. Подробна информация за целия процес можете да намерите тук.

Можете да правите плащания по следните начини:

  • По банков път
  • Каса на EasyPay
  • Кредитна / Дебитна карта
  • Банкомат (ATM)
  • PayPal
  • ePay.BG
  • Пощенски запис.
Подробна информация за начините на заплащане можете да откриете тук.

Малко преди да изтече Вашата услуга, Ви генерираме проформа фактура. Това е платежен документ, по които можете да направите заплащане, с което да подновите услугите си. Времето, в което Ви генерираме фактурата зависи от типа на услугата, както и периода, за който заплащате (месец, три месеца, половин година, една година и т.н.). Подробна информация за целия процес на подновяване можете да намерите тук.

Всяка една услуга се предлага в различни планове, с различни параметри и характеристики. Ако не си сигурен, коя точно услуга или план са подходящи и е нужен персонален план можете да сe свържете с нас. Ние ще се радваме да Ви помогнем с избора.

Да, в зависимост от услугата и периода за който правите заплащане получавате различни отстъпки.

Можете да намерите информация в нашата помощна секция, която постоянно обновяване. Ако не откриете отговор на въпросите си с там, можете да се свържете с нас. Ще се радваме да бъдем полезни.

"Cloud (облак) хостинг или облачният хостинг означава, че съответната Интернет хостинг услуга (Споделен хостинг, Виртуален облачен сървър, и т.н.) е произведена от мрежова компютърна система, компютърен облак, а не от отделен физически сървър (компютър). В компютърните облаци се използва технология наречена виртуализация, при която се създават унифицирани като технологичен стандарт, ако това е необходимо, виртуални компютърни инстанции. Ако такава виртуална инстация работи само върху един компютър, тя се нарича ""виртуална машина"" или ""виртуален сървър"". Ако работи върху мрежова компютърна система (компютърен облак), тя се нарича ""облачен сървър"", представлява ""Облачен хостинг"".

Cloud хостингът позволява да използвате софтуерни приложения, предоставяни под формата на уеб услуги, както и да имате достъп до хардуерните и системни ресурси на центрове за данни (data centers) от всеки компютър или мобилно устройство през Интернет.

Казано по-просто, както потребителите, така и разработчиците могат да правят повече с по-малко ресурси, като получават достъп до по-голяма изчислителна мощност, а в същото време намаляват разходите на своите IT инвестиции. Cloud-базираните услуги намаляват нуждата от закупуване и поддържане на хардуер и софтуер.

Гарантираният Uptime на нашите услуги е 99.6%.

  • Начини на плащане: