Поръчка чрез пощенски запис

За да направите вашата поръчка е нужно да преминете през няколко лесни стъпки. Нашите услуги са разположени в основното меню (лента) на сайта.
1. Отивате на желаната услуга след което избирате подходящият за вас план и натискате бутона поръчай:



2. След като сте заявил поръчката системата ще Ви препрати към страницата за конфигуриране на услугата като за различните улуги страницата изглежда по - различен начин. В тази страница Вие посочвате детайлите за вашата услуга (Напр: ако услугата е хостинг, Вие посочвате име на домейн, период на заплащане, дали желаете допълнително дисково пространство, допълнителен трафик и т.н.). След като изберете желаните настройки можете да натиснете бутона "Добави в кошницата" който се намира в най - долната част на страницата.


3. Когато добавите продукта към кошницата системата ще Ви пренасочи към самата потребителска кошница където можете да разгледате вашите продукти. Съществуват няколко бутона:

Изпразни кошница - премахва всички продукти от кошницата
Продължи с пазаруването - препраща Ви към началната страница на сайта от където да изберете и добавите още продукти към кошницата
Завърши поръчка - Използвате този бутон когато се уверите, че това е вашата поръчка.
Промо код - Код от наши промоции които са обявени в началната страница на сайта или нашите социални FacebookTwitter и Google+ страници.

4. При завършване на поръчката ще бъдете попитан за вашите потребителски данни. Там трябва да въведете ВАЛИДНИ данни които ще се използват за издаването на фактура към вас както и за обратна връзка с вас при нужда. Личната Ви информация няма да бъде използвана за никаква друга цел. Разбира се ако вече имате профил можете направо да се логнете с него.
Ако Вие сте юридическо лице (фирма) отбелязвате тикчето, че желаете да Ви бъде издадена фактура и въвеждате нужните данни. В случай, че сте юридическо лице просто не отбелязвате тикчето.

В полето "Начин на плащане" избирате подходящият за вас начин на заплащане на услугата. Начина на заплащане може да се променя от фактурата така, че и да направите грешка не е фатално.
След като се съгласите с условията и натиснете "Завърши поръчка" системата ще Ви препрати към самата фактура или към страницата за плащане ако сте избрал онлайн начин на плащане (Кредитна карта, ePay.BG, PayPal).

При преглед на фактурата ще забележите поле в което ще можете да променяте начина на заплащане:



Нужно е да посетите най - близкият пощенски офис. При избор на начин на заплащане "Пощенски запис" в самата фактура системата ще Ви бъде посочен адрес и основание за пощенския запис който Вие да запишете при изпращането за да можем да разберем за какво точно е самия пощенски запис. Тъй като пощенските записи се освояват един път на десет дни най - добре е да ни изпратите като запитване снимка на бележката която ще Ви предоставят от пощенския офис за да не се налага да чакате докато ние освоим записа а да активираме вашата услуга възможно най - скоро.
 
В долният край имате бутон за сваляне който конвертира вашият файл в PDF формат който можете да принтирате ако желаете.

беше ли полезен този отговор?

 Принтирай тази статия

Прочетете също

Поръчка чрез кредитна карта

За да направите вашата поръчка е нужно да преминете през няколко лесни стъпки. Нашите услуги са...

Поръчка чрез EasyPay

За да направите вашата поръчка е нужно да преминете през няколко лесни стъпки. Нашите услуги са...

Поръчка - чрез банкомат

За да направите вашата поръчка е нужно да преминете през няколко лесни стъпки. Нашите услуги са...

Как да променим периода на заплащане за определена услуга.

Ние от novahost.bg предлагаме на нашите клиенти различни периоди на заплащане за техните услуги....

Поръчка по банков път

За да направите вашата поръчка е нужно да преминете през няколко лесни стъпки. Нашите услуги са...